הבייגלה שלי – כל כך הרבה סיבות להתרגש

תודה לעשרות שלקחו חלק  בפעילות 'הבייגלה שלי'.

ריגשתם אותנו כשקראנו את החוויות שלכם, בייחוד כשברור לנו שהתשובה לשאלה מה אנחנו, היא תמיד רק ההגדרה של האנשים אותם אנו משרתים.

עבורנו זה סיום נפלא לשנה מלאה פעילות, חוויות וטעמים.

אז בלי הרבה מילים שלנו, הבמה שלכם. אלו החוויות, אלו הזוכים ואלו הפרסים:

שרון אוריאן

אני חושבת שזה היה במקרה לגמרי, כשחיפשתי מתכון באינטרנט, ומצאתי סיפור אהבה.

הדיאלוג הקסום בין מוריד הגשם לסו אלן, תפס אותי מהרגע הראשון,

בגלל המילים, בגלל הריחות, בגלל הצבעים, בגלל האהבה.

החיבור בין אוכל, אנשים, אהבה לאוכל ואנשים, קבע שאני שייכת לכאן.

מצאתי את אתר הבית שלי.

מאז, אני נושאת בארנקי בגאווה את כרטיס החבר, ונהנית מידי פעם להשתמש בו. יש מין תחושת שייכות למועדון שווה, שרק מיטיבי לסת יודעים עליו…

לצערי, או לשמחתי, תלוי איך מסתכלים על זה, ההתאהבות שלי בבייגלה, קרתה במקביל לעזיבתי את עבודתי הקבועה ופתיחת העסק העצמאי הראשון שלי,

אתם מבינים מה זה אומר? סלקציה חמורה ושליטה עצמית, בחירה מאד בררנית באילו אירועים אני מאפשרת לעצמי לקחת חלק. כך ,מידי פעם אני דוגמת את הבייגלה .

בעולם אוטופי, הייתי הולכת לכל אחת מארוחות הסבב, לכל אחת מסדנאות הבישול והאפייה, אם הייתי יכולה הייתי חיה יום יום, כל היום את חווית האוכל, הטעמים, היין, הבישול האפייה, את חווית הבייגלה. צמודה לנעמה ודודי…

אני אוהבת אנשים שבונים עסק כלכלי שמונע מאהבה ותשוקה. אנשים ששומרים על תחושת האישי והחברי, ונוגעים בלקוחות שלהם שהופכים להיות לחברים.

בייגלה. סיפור של אהבה.

שרון זוכה גם בכרטיס בייגלה לשנה נוספת. איך אפשר שלא?

דימה קרופניקוב

סבתא שלי, כבר בת 80, הפתיעה אותי לא מזמן. הגעתי לבקר אותה בביתה והיא ראתה איזו תוכנית בישול בטלויזיה כשנכנסתי.

היא הייתה מאוד מרוצה שבאתי ואמרה שבדיוק היא רצתה לשאול אותי משהו – מה זה הדבר הזה "שרימפס" שהשף בטלויזיה מכין.

כדי שתבינו מדובר בסבתא רוסיה שהתחנכה על מטבח של בורשט ופירוג'קי שלא כלל פירות ים. אז הסברתי לה והיא מאוד התלהבה.

הבתרר שהיא מעולם לא טעמה פירות ים ורצתה לטעום. שאלה האם כדאי לקנות קפוא בסופר ולהכין לבד.

אמרתי לה שאם היא רוצה לטעום איך זה אמור להיות באמת, כדאי לתת לשף מקצועי להכין את זה ממרכיבים טריים ולא לזרוק מוצר קפוא ומעובד לסיר.

אמרתי לה שאדאג שתטעם את הטוב ביותר והלכתי לאינטרנט לראות איפה אפשר לערוך לה סעודה טעימה ומשתלמת.

בדיוק אז הגיע מייל מבייגלה שהודיע של מסעדת "הרברט סמואל" המכובדת יש ארוחת טעימות בת 5 מנות בהנחה וישר הבנתי שזה מה שחיפשתי:

ארוחה גדולה ומגוונת עם שלל פירות ים ובלי להוציא את כל המשכורת החודשית.

נסענו לשם כעבור שבוע, סבתא ואני, להנות מארוחת פירות ים עם שרימפס, קלמרי, תמנון וקרפצ'ו דג… הכל היה חדש ומלהיב בשבילה והוכן בצורה מושלמת.

אחרי קינוח מענג חזרנו הביתה מרוצים וידעתי שהגשמתי לסבתא חלום קטן. לא ראיתי אותה כל כך מאושרת מחוויות חדשות מאז שסבא נפטר לפני כמה שנים.

אולגה ויניאר

כאשר מדברים על כרטיס בייגלה, קשה להחליט מהיכן להתחיל. תמיד חשבתי שאני מתמצאת לא רע בזירה קולינארית של ישראל, אבל הכרטיס גילה לי פנינים שלבעליו ספק לו הייתי מגלה. אחד מאותם המקומות שגיליתי בזכותו של כרטיס הבייגלה הוא קפה בראון.

בית קפה נפלא זה ממוקם לא הרחק מביתי מגבעתיים, אבל בחיים לא הייתי מנחשת שבתוך קניון G שלרוב די ריק מאדם מסתתר מקום כה קסום. את ההכרות עם בראון התחלתי בקטנה. מכוס קפה על הדרך. כאשר לצדו של הקפה קיבלתי קוביית שוקולד ולרונה הבנתי, שמדובר במקום שלא מתפשרים בו על איכות.

חזרתי אחרי שבוע והחלטתי להזמין את אחד הקינוחים היפהפיים שקידמו את פניי בכניסה. זה היה פאי שוקולד עם מקרונס וקרם קפה משגע, אחד הקינוחים היפהפיים וטעימים שיצא לי לאכול. בן זוגי התענג על פאי לימון וגם הוא פסק שחייבים לחזור לכאן!

אז חזרנו, והפעם לארוחת ערב. פיצה ברזאולה הייתה לאחת הפיצות הטעימות שאכלתי בחיי, ואילו קיש עדבניות שרי של בן זוגי היה פשוט יצירת אומנות. בטח ארוחות בוקר שלהם גם שוות, הוא אמר לי באותו ביקור וידעתי, שפעם הבאה שנצא לבילוי בוקר נבוא לכאן.

ואכן שישי אחד החלטנו שמגיע לנו פינוק ואיזה פינוק זה היה… אין לי מילים! הלחמים שנאפים במקום, גבינות עזים מעולות, ממרחים נמסים בפה… בוקר של מלכים. מאז הספקנו לעבור על חלק גדול מהתפריט ולהמליץ על המקום לכל חברינו. ומה שלא פחות כיף שכרטיס הבייגלה הקנה לנו הנחה של 10% על התפריט. צ'ופר קטן שתמיד כיף לקבל!

תומר צור

אז זהו הסיפור על חוויית הבייגלה הראשונה, ובטח לא האחרונה שלי:

אני אוהב אוכל. לבשל אותו, לאכול אותו, לדבר עליו…

מועדון בייגלה זה מסוג המועדונים שכאילו המציאו בשבילי, ובתור מכור חדש אני מתרגש מכל פוסט ומכל פרסום על מקום חדש!

לא מזמן, בבוקר אחד של יום שישי קייצי החלטנו אשתי ואני שהגיע הזמן לקחת את האפרוח שלנו (בן חודשיים) בפעם הראשונה לסיבוב בעיר הגדולה כמו שאמא ואבא נהגו לעשות עוד כשהיו רומנטיקנים מלאי חיים ולא עייפים בכלל כי לא ישנו כל הלילה…

נכנסנו לרכב אי שם בביתנו בקיבוץ צפוני ויצאנו לדרכנו. תל אביב הנה אנחנו באים!

תודות לכרטיס המתנה שקיבלנו מבייגלה החלטנו שפותחים את הבוקר בפינוק נוסח בנדיקט.

בכניסה למסעדה שמחנו לגלות שאנחנו לא הזוג היחיד שמנסה לפלס את דרכו לשולחן בקצה עם עגלת תינוק. המקום היה מלא בהורים צעירים עם ילדים בכל הגילאים והרגשת נוחות עטפה אותנו בעודנו מתיישבים אל מול התפריט הענק.

הפצפון ישן בעגלה שינה עמוקה ואנחנו ניגשים להזמנות: פעמיים אגז בנדיקט, מיץ תפוזים, קפה ושמש מבחוץ.

הקפה מגיע- הילד מחייך בשינה. החיים טובים אין ספק.

סלסילת מאפים טריים מונחת על שולחננו ובין ביס לביס מציצים לעגלה כדי לוודא שהכל שקט. תענוג.

מרחוק מתקרב המלצר עם שתי צלחות גדולות, עמוסות ביצים ברוטב הולנדייז שמתחיל להיספג בפרוסת הלחם. על זה חלמנו כל השבוע…ברגע המדוייק בו נוגעות הצלחות בשולחן, קול בוקע מהעגלה שלצידנו. בהתחלה חלש ואנחנו מתעלמים ושולפים סכין ומזלג, אך הנה הקול הופך גם לתזוזות שהולכות וגוברות ודורשות יחס במהירות האפשרית…

מבט זריז ביני לבין האישה. צריך להחליט. האחד אמנם יאכל את המנה חמה, אבל עליו לעשות זאת תוך פחות מדקה, כולל שלוק מהקפה. השני יאלץ להמתין לתורו בעודו אוחז בתינוק לא רגוע כאשר הרעב הולך וגובר והביצים הולכות ומתקררות…

בסופו של דבר, שנינו מסיימים את המנות ומשאירים צלחות מבהיקות. הארוחה הייתה נהדרת!

הנה עוד חוויה חדשה שאספנו לנו בתור הורים חדשים ועוד תובנה מאוד חשובה להמשך הדרך:

בפעם הבאה כשיוצאים לאכול עם כרטיס של בייגלה, לא לשכוח להביא קינוח לבייביסיטר…

עודד מלך

זה היה ההתחלה שלי עם בייגלה (למרות שהכרתי את הבייגלה שאוכלים אותו). המחזיק המפתחות שהזמנתי לי ולחברתי לשעבר שהיינו ביחד מסתכלים בשבת על ההמלצות באתר של בייגלה וחושבים לאיזו מסעדה ללכת בצוהרים.
בזכותכם הכרתי הרבה מסעדות חדשות שניפתחו ומהר מהר הגעתי אליהן על מנת לטעום מנות מיוחדות ולהרחיב את אופקיי בעולם הקולינארי.

אסף בודזנק

האמת אני די טירון בזה אבל…

לפני כמה שבועות הצטרפתי. אני לא איש של מועדון לקוחות ואפילו רחוק מזה. אני די נוהג להסתלבט על אישתי בנושא, אבל כשזה מגיע לאוכל וגם כשראיתי את הרצינות של בייגלה בסדנאות בבית ספר בישולים שם למדתי, אמרתי יאללה כולה 100 שקל.

קיבלתי עם ההצטרפות גיפט כארד לבנדיקט. יש לנו 3 בנות וקשה קשה לצאת כי באים מהעבודה וצריך לקלח ולהאכיל ולמצוא בייביסיטר, אבל כבר יש בייגלה אז התאמצנו מצאנו סידור לגדולות ויצאנו עם הקטנה בת ה- 5 חודשים לתל אביב של אוגוסט.

האמת האוכל היה סביר וקשה להרשים אותנו במנות מיוחדות כי אנחנו עוסקים בתחום, אבל כבר בהתחלה כשהזכרנו שאנחנו מבייגלה כולם חייכו אלינו, צ׳יפרו אותנו ואמרו שבייגלה זה אחלה. אז גם אנחנו אומרים שזה אחלה. אז בנוסף לגיפט כארד – כיסחנו גם פניינקייקס שוקולד לבן ואספרסו על חשבון הבית.

שבוע טוב

אסף ואריאלה בודזנק דולב

קובי דימנט

עבורי הסבב של בייגלה הוא המקום שבו מתחברים הוירטואלי עם הגשמי. הבייגלה לא קיים בלי האינטרנט אבל רוב קיומו בעולם האמיתי.

הבייגלה נוצר בימים החלוציים של פייסבוק בארץ . היו לי "חברים" ספורים. אחד מהם היה מקושר לבייגלה ומשם הגעתי לקרוא ביקורת שנונה על מסעדה ידועה.

הצטרפתי וכמה ימים אחר כך כבר פגשתי את  אנשי הדור הראשון בערב גברים אינטימי.אחר כך באו ארועים נוספים ואנשים אמיתיים הפכו ל"חברי פייסבוק" ו"חברי פייסבןק"

גילו את פניהם האנושיות. כך נגלו לי חברי, שותפים לדרך של הנאה  מעודנת מאוכל ודיון שנוצר סביבו. עם רבים העמקתי קשר ונחשפו תחומי עניין נוספים.
הבייגלה מכיל רבדים רבים, ארועים, הנחות, מקומות קבועים, תודות על הנחות ומחאות על הפרתם. אז  שמחה לי עם חברי בביגלה , גיתי, עודד, אביטל, שרית, ליבי,מוטי ומשה,נדב,

דודי ונעמה ועוד רבים וטובים.
נכון זה עסק מסחרי, אבל זה שנותן את התמורה רחבת ההקף והמתגמלת ביותר. בהחלט עשיתם עבורי שינוי חיובי בחיים.

ערן טייכר

היי בייגלים יקרים,

רציתי לספר לכם על חוויה מדהימה שחוויתי בזכות בייגלה.

ביום ההולדת 30 של הג'ינג'ית שלי, הפתעתי אותה בנסיעה לרומא, שם זממתי להמם אותה בהצעת נישואין. בהגיענו לשדה התעופה חשך עליי עולמי כשקלטתי שאת התוכנית המפורטת של אטרקציות, טיפים ומסעדות שהכנתי – שכחתי בבית, אבל הגי'נגי'ת רק הציעה בנונשלנטיות שפשוט נשתמש בהמלצות של בייגלה, וכך עשינו כל יום בחופשה, שהיה יותר טוב ממשנהו: המוצרלה והארטישוק הבלתי-נשכחים של טוליו, הגלידה המופלאה של פלמה, וגולת הכותרת – הפיצה השמיימית בשוק הפרחים אליה חזרנו פעמיים באותו יום.

תודה על חוויה מופלאה ובלתי נשכחת!

ערן טייכר

אוכל בישראל כמו בחו"ל!

כל מקום שאנחנו אליו מגיעים,

מקבלים אחלה קינוחים.

בייגלה- שחקתם אותה בגדול!

כל הכבוד, תותחים!

עדיין לא חברים במועדון? כאן תוכלו להצטרף לאלפים שנהנים יום יום מחיים טעימים יותר.

שנה טובה וטעימה לכל משפחת בייגלה

קטגוריות:: Featuredכללי

תגיות:

אודות הכותב:

RSSתגובות (2)

כתיבת תגובה | כתובת טרקבק

1. מאת דימה קרופניקוב:

תודה רבה רבה על הזכייה :)

אשמח לדעת איך מקבלים את הפרס?

2. מאת עודד מלך:

תודה רבה, איך מקבלים את הפרס ?